Reklamace

• Reklamace Můžete Pøedtím v sídle naší společnosti.
• V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu Vyřízení Svého požadavek.


Servis Pankrác

Kotorská 20
140 00 Praha 4


Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší Vyřízení Reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.


Při přebírání zboží od přepravce ...


Při přebírání zboží od přepravce si prosím Pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky Poškození, nepřebírejte.


Zboží bylo Dodáno nekompletní nebe neodpovídá objednanému typu


Prosíme, napište nebe zavolejte nám podrobnosti a my Vám následně poradíme jak dále postupovat.

Lhůta pro Vyřízení Reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena v 30denní lhůta.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co Nejkratší době.
Peníze vám pošleme na účet, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Reklamační protokol

POkud Reklamace Provadia osobně, bude Vám vydán reklamační protokol.
V případě zaslání reklamace poštou Vám bude zaslán reklamační dopis na e-mail uvedený v reklamace.